Grote voorraad 

Importeur en distributeur van Raimondi & Montolit  

Eigen Onderhoudsservice 

Levertijden

1) Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen, van voorraad producten, worden dagelijks verwerkt en overgedragen aan onze koeriersdiensten of transporteurs.

Zodra een bestelling klaar is voor transport bezorgen we u een Track & Trace code.

 

De verzending kan, naargelang de drukte, 1 tot 4 werkdagen in beslag nemen.

 

2) In de mail staat dat mijn bestelling is verzonden, maar er is nog niet geleverd.

Ons doel is om uw bestelling zo snel mogelijk te laten vertrekken.

Verzendingen kunnen, naargelang de drukte, 1 tot 4 werkdagen in beslag nemen.

 

U kan altijd contact opnemen met onze klantendienst, wij proberen u zo goed mogelijk verder te helpen.

 

3) Waar kan ik terecht voor wijziging of aflevering op een ander adres?

Als uw bestelling nog niet aangeboden is bij een van onze transporteurs kunnen we wijzigingen aanbrengen en leveradressen wijzigen.

Voor wijzigingen kan u contact opnemen met onze klantendienst, wij gaan u zo goed mogelijk verder te helpen.

 

Is uw bestelling reeds aangeboden bij 1 van onze transporteurs is het wijzigen van de bestelling of leveradres niet meer mogelijk.

 

4) Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen kan u zien of deze op voorraad zijn, de meeste artikelen hebben wij altijd op voorraad.

Mocht een artikel niet voorradig zijn zal onze klantendienst met u contact opnemen om u hierover te informeren.

 

Mocht u andere vragen hebben ivm levering of voorraad, neem dan gerust contact op met onze klantendienst

 

5) Zijn er andere levertijden voor bestellingen die buiten België worden verzonden?

 

Voor bestellingen buiten België gelden andere levertijden.

Afhankelijk van de drukte kan die voor Nederland & Luxemburg oplopen tot 4 werkdag afhankelijk van het type van verzending.

 

Voor verzendingen buiten Benelux kan u best contact opnemen met onze klantendienst